Само за няколко часа: Илон Мъск спечели 1 милион от парфюм
Магнатът продаде за нула време 10 000 флакона "Изгоряла коса"
Най-богатият човек в света Илон Мъск е "подушил" нова възможност да натрупа капитал от причудливи продукти като, например, парфюм, наречен "Изгоряла коса" (Burnt Hair), предаде Ройтерс. Той съобщи, че само за няколко часа е продал 10 000 флакона, от които е спечелил 1 милион долара.
"С име като моето бе неизбежно да се впусна в бизнеса с парфюми - защо толкова дълго се борих с това", написа Мъск в Туитър, където описва себе си като продавач на парфюми.
"Същността на упоритото желание" е описанието на уебсайта на последната му оферта, която струва 100 долара за флакон и доставките ще започнат през първото тримесечие на 2023 г. Мъск за първи път шумно рекламира продукта през септември.
Сред предишните хрумвания на магната са собствена марка текила на "Тесла" (Tesla), пусната на пазара през 2020 г. и чифт "къси шорти" в знак на победата на Мъск над инвеститорите, които залагаха срещу успеха на производителя на електрически автомобили, който понастоящем е автомобилната компания с най-висока капитализация в света.
"Боринг къмпани" (Boring Company), фирмата за инфраструктурни и тунелни услуги на Илон Мъск, последно бе оценена на 5,7 милиарда евро, а след продажбата на огнехвъргачки за 500 долара всяка в началото на 2018 г., достигна 10 милиона долара. Той е продал и 50 000 шапки на "Боринг къмпани".
Амбициите на Мъск през годините варираха от колонизиране на Марс до нова енергоустойчива икономика и за целта той създаде "Тесла", "СпейсЕкс" (SpaceX) и няколко по-малки фирми.
Миналата седмица милиардерът предложи да продължи с първоначалната оферта на стойност 44 милиарда долара за придобиване на "Туитър" (Twitter), призовавайки за прекратяване на съдебното дело от социалната мрежа, което би могло да го накара да плати, независимо дали иска или не.
Ако е успешна, сделката ще постави Мъск начело на една от най-влиятелните медийни платформи и ще сложи край на продължили месеци спорове, които навредиха на марката "Туитър" и затвърдиха неустойчивата репутация на магната.